19 May 2026
این خانومایی که تیپ اداری دارن و مشخصه کارمند هستن رو بعدازظهرا میبینی دارن برمیگردن از محل کارشون، از دم چهره‌ها داغون از خستگی؛ بعضا هم کلی کیسه خرید تو دست.بعد تازه قراره برسن به خونه و غذا درست کردن و بچه و همسر.به عنوان زن هم ازشون توقع میره همیشه ترگل ورگل باشن.تازه میفهمیم مادرامون چیکار کردن
کار خونه فقط وظیفه زن نیست؛ اگر تنها زندگی کرده باشی حتی فقط یک ماه، متوجه میشی خونه‌داری چه کار سختیه، بچه هم داشته باشی دو برابر سخت‌تر. اگر میخوای خانومت به ۴۰ نرسیده از پا دربیاد و آرتروز و تنگی کانال دست و نخاع و دیسک کمر و ... بگیره، تو کار خونه هیچ مشارکتی نکن و چند سال بعد دو دستی بزن تو سرت
خب نره سر کار وظیفه مرد هست نفقه را تامین کنه
16:29 - 20 May 2026

13 Views