4 April 2026
ایران انگار تو تله"زیرساخت" گیر افتاده!دانشگاهانستیتو علمیپتروشیمیکارخونه داروپل،مدرسه،هنگ مرزینیروگاه اتمی همه رو زدنهنوز داریم بیاتیه میدیم اگه زیرساخت بزنی اِل میکنیم... خب بکن دیگه معطل چی هستی🙄
برنامه ریزی نظامی کار آسون و احساسی نیست یک تیر موشک و پهپاد که به هدف بخوره بهتر از ١٠٠ تا پرتابه که فقط زده باشن، از طرفی فکر می‌کنم عید پاک توی همین هفته‌اس و اینا لانگ ویکند دارن!! و بازارهای مالی باز نیستن که حمله الان بتونه روز بازگشایی بازار تاثیرگذار باشه.
23:43 - 4 April 2026

2 Reactions
152 Views