ایران انگار تو تله"زیرساخت" گیر افتاده!دانشگاهانستیتو علمیپتروشیمیکارخونه داروپل،مدرسه،هنگ مرزینیروگاه اتمی همه رو زدنهنوز داریم بیاتیه میدیم اگه زیرساخت بزنی اِل میکنیم... خب بکن دیگه معطل چی هستی🙄
23:18 - 4 April 2026



26 Replies

Profile picture of ‌✨کربلایی نوردخت 🖤🏴 ✨‌
Replying to
صبور باش...برنامه های نظامیو ما نمیدونیم...

Profile picture of ‌علی احسان‌
@Aliiiiiisan4 April 2026
Replying to
والا من که گیج شدم ، چخبره آخه نکنه زیر ساخت به یه چیز دیگه میگن و ما نمیفهمیم

Profile picture of ‌امیر جوانشیر‌
@Javanshiramir4 April 2026
Replying to
آفرین به حرف حقچوب ظریف و روحانی لای چرخ انتقامه

Profile picture of ‌سارا محمدی‌
@Saramohamadi4 April 2026
Replying to
ما بیانیه میدیم اونا عمل میکنن🤦🏻‍♀️

Profile picture of ‌آقای حسن‌
@Aghaye_hasan4 April 2026
Replying to
خب زدیم

Profile picture of ‌Ali Jahromi‌
@Aliijahromi4 April 2026
Replying to
سیاست قورباغه آبپزهمچنین اینکه زیرساخت منطقه اهمیت چندانی برای آمریکا ندارهاز یه جهاتی هم بدش نمیاد داغون بشن چون بازار برای شرکت های آمریکایی باز میشه برای بازسازیضربه اگر به خاک آمریکا منتقل نشه توازن ایجاد نمیکنه

Profile picture of ‌Emad🇮🇷‌
@Emad74 April 2026
Replying to
استراتژی اسراییل و آمریکا غالبا عملیات کوتاه مدت با ترور و نابودی زیرساخت همراهه؛ این بار زود به نتیجه نرسیدن و تصمیم دارن فشار رو زیاد کنن با زدن زیرساخت؛ اما ایران برنامش نبرد فرسایشیه ؛ اول پایگاههای امریکا و بعدرژیم؛البته با همراهی جبهه مقاومت؛ خسارت هست اما مسیر خوبه

Profile picture of ‌مهرزاد س‌
@mehrzaad4 April 2026
Replying to
تعریف زیر ساخت برای ایران فرق میکنه. شاید شهرای موشکی منظورشونه.

Profile picture of ‌Sultij‌
@user1750319622274 April 2026
Replying to
ترس برادر مرگهبزنن بدون ترس

Profile picture of ‌فرزند آدم‌
@user1685777446534 April 2026
Replying to
Replying to
و از اون غمناک تر اینکه صدا و سیما حمله به پل که حمله ناجوانمردانه‌ای هم بود رو انقدر بزرگ میکنه اما حمله به اساسی ترین پتروشیمی و نیروگاه های اون در حد زیرنویس شبکه خبر هم نمیپردازه!!! در صورتی که اگر قرار بود ایران پاسخ درخور بده صدا و سیما باید به این موضوع میپرداخت ...

Profile picture of ‌Ayla‌
@Ayla_sadat4 April 2026
Replying to
حتما تو شهرهای مسولین زیرساخت به چیزهای دیگه میگن

Profile picture of ‌بهنام‌
@VatanParast14054 April 2026
Replying to
لطفا به خودی نزنیم. ما وقتی شروع کنیم کل دنیا حرف میزنن زد ما، و ۸۰ کانال خارجی دعوت شده بودن که پل ‌B1 را نشان بدهند و بقی زیر ساخت ها که دشمن زده. روایات جنگ هم قسمتی از جنگ هست که تا الان در دست ما بوده و شروع حمله به زیر ساخت های دشمن هم به زودی و محکم خواهد بود.

Profile picture of ‌کُ‌کا‌
@Iamabadani4 April 2026
Replying to
ببخشید تا الان اهداف موشک های ما چی بودن؟

Profile picture of ‌امیر فروغی‌
@Amir_forughii4 April 2026
قبل از شروع جنگفرماندهان شهید تاکیید کردن اگر احساس کنیم قصد حمله دارن اقدام پیش دستانه میکنیم

Profile picture of ‌Mohammad‌
@MohammadMSFT4 April 2026
Replying to
برنامه ریزی نظامی کار آسون و احساسی نیست یک تیر موشک و پهپاد که به هدف بخوره بهتر از ١٠٠ تا پرتابه که فقط زده باشن، از طرفی فکر می‌کنم عید پاک توی همین هفته‌اس و اینا لانگ ویکند دارن!! و بازارهای مالی باز نیستن که حمله الان بتونه روز بازگشایی بازار تاثیرگذار باشه.

Profile picture of ‌پرستو شادپیام‌
@user1775172037604 April 2026
Replying to
نابودی تاسیسات راس لفان قطر پالایشگاه ینبع عربستان و آرامکو برای نابودی ترامپ و نتانیاهو کافیست 🙏ضربه طوری باشد که دشمن صهیونیستی دردش بیاید نفت ۲۰۰ دلار شود بورس امپریالیسم صهیونیستی فرو بریزد و تریلیون دلار ضرر کنند. تنها زمانیکه راس لفان و ینبع مورد هدف قرار گرفت، چنین شد پس چرا تکرار نمیشود

Profile picture of ‌احسان بهار...،🎒‌
@Ehsanbahari20295 April 2026
Replying to
واقعا باید انجامش بدن ولی خب نیروهای نظام بهتر میدونن

Profile picture of ‌Art.and.history.in.IRAN‌
@user1775170735815 April 2026
🟥نابودی تاسیسات راس لفان قطر پالایشگاه ینبع عربستان و آرامکو برای نابودی ترامپ https://virasty.com/user177517203760/1775336206640821241
Replying to
نابودی تاسیسات راس لفان قطر پالایشگاه ینبع عربستان و آرامکو برای نابودی ترامپ و نتانیاهو کافیست 🙏ضربه طوری باشد که دشمن صهیونیستی دردش بیاید نفت ۳۰۰ دلار شود بورس امپریالیسم صهیونیستی فرو بریزد و تریلیون دلار ضرر کنند. تنها زمانیکه راس لفان و ینبع مورد هدف قرار گرفت، چنین شد پس چرا تکرار نمیشود

Profile picture of ‌دختر شیخ فرهاد (مهاجر X)✋🏻‌
@Rnh_181915 April 2026
Replying to
یادت رفته کی رئیس جمهورهیادت رفته رئیس همون دانشگاهایی که زد چه بیانیه ای دادنآخ اگه شهید رئیسی بود الان حتی اسم اسرائیلم یادمون نمیومد