آقایون باید به جای لاس زدن با موضوع مذاکره مردم و دولت رو برای جنگ بزرگی که در پیشه آماده کنن
📍ما ثابت کردیم با تهدید، تسلیم نمیشویم📌ما به همه نشان دادیم که دشمن ملت ایران به چه استیصالی رسید، ما ثابت کردیم با تهدید تسلیم نمیشویم و ملت ایران در طول ۴۷ سال انقلاب خود در همه صحنههای نظامی، تحریم اقتصادی، فشار سیاسی و ازاینقبیل، این را در عمل نشان داده است. محمدباقر قالیباف | ۲۳ فرورد…Show more
@aliahmadi137014 April 2026Replying to andآقایون باید به جای لاس زدن با موضوع مذاکره مردم و دولت رو برای جنگ بزرگی که در پیشه آماده کنن
@mohammad_naderinasab14 April 2026Replying to andتنها گذاشتن حزب الله عزیزمان در میدان، با هر تحلیلی غلط است.
@user1750769101114 April 2026Replying to andولی با تهدید پای میز مذاکره نشستندما با عمل مسئولین کار داریم نه با توییت هایشانآنچه هم به دست آمده از همت رزمندگان مقاومت و مردم بوده
@Aug_8414 April 2026Replying to andنگران جانِ رهبر عزیزمان ،فرماندهان نازنین ومردم مظلوم هستیم . کاملاً درست فرمودید. ألا لعنة الله علی القوم الظالمین این جنایتکاران فقط نابودی میخواهند.هیچگاه قابل اعتماد نبودهاند،نیستند ونخواهند بود. باید از صفحه روزگار محو شوند.#مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_نتانیاهو#مرگ_بر_ترامپ
@Taha477414 April 2026Replying to andجریان وفاق خوب فهمیده که پوزیده دیگه واسه دور بعد رای نداره،اینو انداختن جلو که ی افتخارحداقلی بدست بیاره که بگن آمریکا رو تسلیم کرد،حتی بقیمت از دست دادن لبنان.بعد شما توقع داری،اینا قدرت و ول کنن ب فکر محور مقاومت باشن
@Baranam444414 April 2026Replying to andواقعا چطور روشون شد بعد از ترور رهبر دوباره برن پای میز مذاکره چقدر رهبر فریاد زدند که مذاکره عاقلانه نیست ..
@Pirnattagh15 April 2026Replying to andپسر شهید زاهدی طبق معمول طرف مردم انقلابی و ملت مبعوث...خدا حفظت کند.
@Smz287715 April 2026Replying to andدر صورت صلاحدید ملوکانه روشنگری بفرمایید!هیس! همه چی با آقا هماهنگه
@Razi_11015 April 2026Replying to andبه نظرم حرفهاتون جواب دارهمثلاجمع اوری اطلاعات در مورد فرماندهان جدید بعیده که از اهداف باشه چون مشخص شد که دشمن متاسفانه اشراف اطلاعاتی فوق العاده ای داره تا جایی که می دونه فلان مسئول کجاست جنگنده می فرسته قبل از رفتنش ترور میکنهراستی آزمایی میکنه و بعد با قاطعیت اعلام میکنه فلان مسئول رو زدم
@Alavihastam16 April 2026Replying to andخدا خیرت بده راستشو گفتی مثل بقیه چاپلوسی نکردید. دلمان خون است از دست این خلبان!
@Sib8616 April 2026Replying to andبخدا دشمنان ما بیشتر با مردمشون دارن صحبت میکنن و از تصمیماتشون میگن ،تامسئولین ما!
@khanomesad16 April 2026Replying to andچقدر خطرناکه که شورای عالی امنیت ملی ابتدا به مردم دروغ میگه بعد پنهانکاری میکنه ،برای شرایط دهگانهای جلوتر جشن پیروزی میگیره و دوباره سکوت و پنهانکاری! همون شرایط رو ازشون در میادین درخواست کنیم توسط تریبوندارانشون فحش و برچسب میخوریم.