نمی دانید یا نمی خواهید بدانید که اگر آن پول ها نبود باید بدهی های دولت روحانی رو دولت آقای پزشکیان پرداخت میکرد؟! شاید بهتره بگیم دیگه دولتی نمی موند که به دست آقای پزشکیان برسه.
@khoshnejad7229 July 2024Replying toنمی دانید یا نمی خواهید بدانید که اگر آن پول ها نبود باید بدهی های دولت روحانی رو دولت آقای پزشکیان پرداخت میکرد؟! شاید بهتره بگیم دیگه دولتی نمی موند که به دست آقای پزشکیان برسه.
@mmoosavy29 July 2024Replying toنجومی بگیران، همه کارکنان دولت رو مثل خودشون حساب می کنند.وگرنه ۳۰ همت، برای متوسط ۱۵ میلیون تومان، حقوق دو ماه یک میلیون نفر است.
@Mahdi229030 July 2024Replying toقرار نیست پول تو بانک نگهدارند کدوم دولت برا دولت بعدی پول نگهداشته باز دم دولت گرم با 3 سال کار به قول خودتون دو سه ماه حقوق هست حتما روحانی با 8 سال کار بوجه یک سال خورد و نفتی هم نمی خریدن و کشور نیاز به ماسک و .. داشت خوب بود همینکه تورم دولت روحانی کنترول کرد جای شکرش باقی هست