#آیت_الله_سلیمانی بسیار رسانه ای و به ظاهر اهمیت می داد.یکی از روزنامه های سیستان و بلوچستان #روزنامه_شرق بود.حاج آقا می دید که عکس های او را دفرمه می کنند.از مدیران روزنامه پرسید:چرا عکس خوب منتشر نمی شود؟گفتند نداریم!حاج آقا گفت:خودم می آیم یا عکاس را بیاورید عکس خوب بگیرد.#خاطرات_علما #شهید