17 August 2024
شاهد یکی از ضعیفترین، بی‌محتواترین و ناهماهنگ‌ترین سخنرانی‌های یک رییس جمهور در دفاع از دولت خود هستیم!!جملات تکراری، کم‌ارتباط، اشتباهات پرتکرار در خواندن متن و.. بخشی از نقاط ضعف این سخنرانی هستند که در پایان آن خود پزشکیان هم به خسته‌کننده بودن آن اعتراف کرد..خدا به ۴سال آینده رحم کند!
من نگرانم این بره سازمان ملل،چطور میخواد سخنرانی کنه؟! ایران رو مضحکه دنیا نکنه!
17:11 - 22 August 2024

673 Views