شاهد یکی از ضعیفترین، بیمحتواترین و ناهماهنگترین سخنرانیهای یک رییس جمهور در دفاع از دولت خود هستیم!!جملات تکراری، کمارتباط، اشتباهات پرتکرار در خواندن متن و.. بخشی از نقاط ضعف این سخنرانی هستند که در پایان آن خود پزشکیان هم به خستهکننده بودن آن اعتراف کرد..خدا به ۴سال آینده رحم کند!