ایران اولین پهباد انهدامی خود را روانه #فرودگاه_نخجوان، پایگاه جنگنده‌های صهیونیستی کرد تا #الهام_خاله به مانند کشورهای عرب خلیج فارس متنبه گردد.‌ ایران پس از شهادت امام امت، با احدی بر سر تمامیت ارضی تعارف نخواهد کرد حتی اگر قاطبه دول دنیا روبروی ایران قرار گیرند.‌#تجاوز_آمریکا_به_ایران
457 KB
12:45 - 5 March 2026

526 Views