10 April 2026
#بماند_برای_تاریخسخن آخرحرفهایم را گفتمحتی عصبانی شدمحتی از سر این عصبانیت ناعادلانه به دکتر پزشکیان توهین کردم که امیدوارم حلالم کننداما اما اماآنقدر از سیاست می دانم که بگویم این آتش بس یک ضرر محض و یک فریب زیرکانه بودShow more
آتش بس بی‌خاصیت و مذاکره زیان است
03:15 - 10 April 2026

3 Reactions
295 Views