حسین غمت شروع سر گذشتمهنباشی روز در گذشتمه🥺😔
-گر بپرسی :کی بمیرم با چه ذکری در کجا؟!پاسخ آید: در محرم،یا حسین،یا کربلا :)🕊️♥️-#دلبر_عراقی#رفیق_دلشکسته_ها❤️‍🩹🥺
Az Sar Gozasht
Ali Ghelich
16:24 - 22 May 2026