دقیقا با کجای پیام مشکل دارید؟با اعلام پیروزی ایران؟با پیشنهاد حل و فصل؟ مگر از طرف سران نظام شروط بیان نشده بود؟ (خروج آمريکا از منطقه و..)با طراحی یک نظام حکمرانی جدید در منطقه؟با اصلاحات نهادهای حاکمیتی؟اگه همینها رو شهید لاریجانی یا یکی از آقایان انقلابی بیان میکردند بهبه چهچه تون بلند
کامنت #آزاد