4 April 2026
دقیقا با کجای پیام مشکل دارید؟با اعلام پیروزی ایران؟با پیشنهاد حل و فصل؟ مگر از طرف سران نظام شروط بیان نشده بود؟ (خروج آمريکا از منطقه و..)با طراحی یک نظام حکمرانی جدید در منطقه؟با اصلاحات نهاد‌های حاکمیتی؟اگه همین‌ها رو شهید لاریجانی یا یکی از آقایان انقلابی بیان می‌کردند به‌به چه‌چه تون بلند
کامنت #آزاد
این جماعت یه **** زدن تا یه قرن حرف بزنن وضعیت همینه بهتره زیپ دهانشان را ببندند‌و دیگه در سیاست دخالت نکنن
09:53 - 4 April 2026

42 Views


1 Reply

Profile picture of ‌سجاد‌
@Moheb1184 April 2026
موافقمبه شدت موافقماما حالا که اومدن و یک غلطی کردن نباید بهشون توجه کنیم. توجه ما مردم هست که باعث میشه اونا فکر کنند که کسی هستن.بچه‌ وقتی می‌بینه از توجه خارج شده دست به هر کاری میزنه تا توجه‌ها رو به خودش جلب کنه. ما نباید گول اونا رو بخوریم