post


This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌سجاد‌
@Moheb1187 April 2026
پس این‌طوری ما با حکومت‌های استبدادی مثل رضاخان چه فرقی داریم؟اونا مخالف آزادی‌بیان بودن ما هم مخالفیم! اونا در دهن مخالف رو می‌بستن ما هم میخوایم ببندیم!

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌سجاد‌
@Moheb1187 April 2026
با زد و بند و بلاک کردن و بستن فضای جامعه نه تنها چیزی درست نمیشه بلکه باعث بیشتر شدن نفرت از همدیگر و احساس سرکوبگری میشه. اگه چیزی با سرکوب و خفه‌ کردن خنثی می‌شد، اسلام همون سال ۶۰ هجری با شهادت امام حسین و فضای سرکوب‌گر شام تا الان نابود و حداقل تحریف کامل شده بود. ادامه/

This post was deleted by the post author.

اتفاقا من از این اسلام گوگولی و رحمانی بعضی‌ها متنفرم. امام حسین برای گرفتن حکومت و قلع و قم فاجرین بود. با این استدلال و به قول شما با تکیه بر جنگ‌های امیرالمؤمنین کسی که توی ۱۸ و ۱۹ دی اسلحه کشید یا ایجاد ناامنی کرد دهنش باید سرويس بشه. اما آیا اینهایی که خنده گذاشتند هم جزء فاجرین هستند؟
10:00 - 7 April 2026

55 Views