پس اینطوری ما با حکومتهای استبدادی مثل رضاخان چه فرقی داریم؟اونا مخالف آزادیبیان بودن ما هم مخالفیم! اونا در دهن مخالف رو میبستن ما هم میخوایم ببندیم!
This post was deleted by the post author.
@Moheb1187 April 2026Replying to and 3 othersپس اینطوری ما با حکومتهای استبدادی مثل رضاخان چه فرقی داریم؟اونا مخالف آزادیبیان بودن ما هم مخالفیم! اونا در دهن مخالف رو میبستن ما هم میخوایم ببندیم!
This post was deleted by the post author.
@Moheb1187 April 2026Replying to and 3 othersبا زد و بند و بلاک کردن و بستن فضای جامعه نه تنها چیزی درست نمیشه بلکه باعث بیشتر شدن نفرت از همدیگر و احساس سرکوبگری میشه. اگه چیزی با سرکوب و خفه کردن خنثی میشد، اسلام همون سال ۶۰ هجری با شهادت امام حسین و فضای سرکوبگر شام تا الان نابود و حداقل تحریف کامل شده بود. ادامه/
This post was deleted by the post author.