ما لیاقت شهادت نداریم ولی خدا رو چی دیدی، شاید شهید شدیم، رفقایی که به هر دلیلی باعث اذیتشون شدم، حلال کنند. قصد اذیت نبود و دوست داشتم خودم باشم و نفاق نداشته باشم و هرچی فکر میکنم درسته اون رو بیان کنم نه چیزی که لایک میخوره. خلاصه همدیگر رو حلال کنیم. یاعلی...


