نحوهٔ حملهٔ آمریکا غافلگیرانه بود. یعنی بر خلاف پیشبینیها از خاک هیچ یک از کشورهای اطراف صورت نگرفت که حالا بشود به منافع آمریکا در آنجا حمله کرد. از طرفی نشان داد که میتواند هر لحظه هرجا که اراده کند را بزند. آیا با نظامی که خودش زیر ضرب قدرت بزرگتر است میشود کشور ۸۵ میلیونی را اداره کرد؟

