دم از امام زدن و به اهداف امام حمله کردن نفاق است.هرکس از حامیان چنین تفکری حمایت کند هم ازاینهاست و بدتر اینکه به حامیان اینهامسئولیتهای بالا بدهد. و مردمی هم که نادانسته از اینها حمایت کردند باید اعلام برائت کنند. این همان خطری است که جامعه را تهدید میکندلذا حضرت آقا فرمودندبه فتنه حساس هستم.
