امام خامنه ای:من روی مسئله فتنه حساس هستم!# از امام و رهبری دم زدن با طرفداری از فتنه گران و سپردن پستهای حساس به آنان سازگار نیست!#فتنه_خط_قرمز_است
3 MB
23:11 - 16 September 2024



3 Replies

Profile picture of ‌عباس کیانی‌
@abbaskiani17 September 2024
Replying to
دم از امام زدن و به اهداف امام حمله کردن نفاق است.هرکس از حامیان چنین تفکری حمایت کند هم ازاینهاست و بدتر اینکه به حامیان اینهامسئولیتهای بالا بدهد. و مردمی هم که نادانسته از اینها حمایت کردند باید اعلام برائت کنند. این همان خطری است که جامعه را تهدید میکندلذا حضرت آقا فرمودندبه فتنه حساس هستم.

Profile picture of ‌وحید ب‌
@Vaaahid17 September 2024
Replying to
رهبر معظم انقلاب این رو می‌فرماید ولی از اون طرف ب قول پزشکیان خودشان تماس میگرند میگرند ک فلان کسی که د مورد برحام و خسارنی که ببار آروده ،،دوباره بیایند و در مورد شخص دیگری که در فتنه های مختلف نقش داشته نظر مثبت داشته اند ،اینها رو چطور کنار هم بگذاریم؟

Profile picture of ‌محمدعلی مجیری‌
@user16832668562117 September 2024
Replying to
سلام علیکم حاج آقا احسنت و آفرین حق مطلب همین است که فرمودید