16 September 2024
امام خامنه ای:من روی مسئله فتنه حساس هستم!# از امام و رهبری دم زدن با طرفداری از فتنه گران و سپردن پستهای حساس به آنان سازگار نیست!#فتنه_خط_قرمز_است
3 MB
دم از امام زدن و به اهداف امام حمله کردن نفاق است.هرکس از حامیان چنین تفکری حمایت کند هم ازاینهاست و بدتر اینکه به حامیان اینهامسئولیتهای بالا بدهد. و مردمی هم که نادانسته از اینها حمایت کردند باید اعلام برائت کنند. این همان خطری است که جامعه را تهدید میکندلذا حضرت آقا فرمودندبه فتنه حساس هستم.
05:41 - 17 September 2024

1 Reactions
76 Views