چقدر تهمت شنید این مرد درحالیکه او فقط مجری تصمیم نظام بود که رهبری تاییدش کرده بود.مثل عراقچی باشیم و برای تصمیم نظام فحش بخوریم نه مثل آن یک نفر که تنها مخالف در شورای عالی امنیت ملی بود ولی عراقچی مردانگی کرد و اسمش را نگفت.
جناب آقای فتحی!!! با استدلال شما هر چه که به رهبری نسبت داده بشه پذیرفتهس!!! پس صحبتهای آقای پزشکیان درباره کابینه و.... قابل دفاعه!!! حضرت آقا در صحبتهای اخیر درباره راهبردها صحبت کردن و خط رو نشون دادن!! برای ملاک خطبه که حضرت آقا ترسیم کردن!!البته از حملات نادرست هم دفاع نمیکنیم