تحلیلگران رنگ صورتی نظرشون درمورد این عکس چیه؟! به بیت و آقا هم نفوذ شده یا مثل همیشه دارید مهمل میگید و توهم توطئه دارید! سیاست و تحلیل رو به ابتذال کشیدید.
سلام! البته تحلیلهای بزرگوارن را تا این حد شاید قبول نداشته باشم، اما آقای فتحی!!! با تحلیل شما هم چیزی به نام فتنه سبز باید غلط باشد!!! مگر نه این است که حضرت آقا از شال سبز استفاده کرده و میکند؟!!!! پس لطفا خودتان هم مهمل نبافید!!!