میگه لبنان به ما چه که براش اسرائیل رو زدید؟!!اونوقتی که یک عده دلقک داشتن با بمباران ایران توسط اسرائیل و آمریکا میرقصیدن، لبنان به حمایت از ما وارد جنگ شد!!اون بیوطن دلقک که متاسفانه فارسی صحبت میکنه هموطن ما نیست!! بیشرف دورانه!!!
23:12 - 9 June 2026