تا دیروز میگفت از ظرفیت ظریف باید استفاده کرد و از پیام روحانی ذوق میکرد و خاتمیرو تا کجاها که بالا نمیبرد و مخالفین توافق رو عامل موساد میدونست!! الان میگه به من وحی نشده بود!!بزرگوار!! به ما هم وحی نمیشه! اما به قول امام شهید تجربه که هست!!از کدوم یک از این چیزا ولایتمداری درمیاد!!!
09:57 - 19 June 2026