3h
من یچیزی بگم که سواستفاده نکنند.بنده داخل هیچ ناشناسی پیام ندادم و نمیدم .و اگر کاری یا حرفی داشتم با همین اکانت دایرکتتون میگم.گفتم که به اسم بنده کسی گمراهتون نکنه.
نمیگفتی الان من فکر می کردم تویی🤧😂💔
23:37 - 27 June 2026

13 Views


1 Reply

Profile picture of ‌Hossein‌
Replying to
یعنی چی