6d♨️پیام امامخامنهای خطاب به ملت ایران درباره تفاهمنامه «رئیسجمهوران ایران و امریکا»«بنده علیالاصول، نظر دیگری داشتم ولی...» ✍️از این صریحتر نمیشد قلم زد؛ میزان نارضایتی رهبر عزیزمان از مذاکره با آمریکا و امضای تفاهمنامه کاملا مشخص است...575169524211211