وزیر محترم ارتباطات آقای @EisaZarepour :سلام علیکممدتی است وضعیت اینترنت ما مشکل داره.قطعی های پی درپی و افت سرعت.مخابرات هم که فقط میگن کارشناس باید بیاد و کارشناس هم اومده میگه هیچ مشکلی از خطتون نیست.بعنوان یک شهروند به شمای مسئول اینرو میگم:امیدوارم اون دنیا بتونید پاسخگوی ما باشید!
