دوستان عزیزی که میپرسید بندهاصلاح طلبم یا اصول گرا؟!بنده (علی الاصول )گرا هستمدیدم همتون گذاشتین گفتم منم بزارم دیگه😔😂
13:38 - 29 خرداد 1405