بانو آدینا

‌بانو آدینا‌'s header picture
Profile picture of ‌بانو آدینا‌

بانو آدینا

@Moon_sun_1
و من فصل هارا می‌گذرانمبه امید نور کم سویی که از دور دست هامیدرخشد...خدایا شیطان پیش کش ، مارا از شر ادم هایت حفظ بفرمابله جناب چاووشیمیان دشمن و وطن ننگ بر آن که شک کند‌.
کل ایران
Iraniri
Joined November 2023
Born 28 August

Pinned post

Profile picture of ‌بانو آدینا‌
@Moon_sun_123 May 2026
کیا نوتیفمو روشن دارن؟!میخوام خاموش کنم اضافی هارو..

Profile picture of ‌بانو آدینا‌
جوگیر نشید شایعه بسازید 😂طرف اصلا تو ویراستی نیستهمش کلکل بودهخبر دارع چیکار کردما ولی به روی خودش نیاورده 😔😂باز دو روز دیگه پست میزارن که از اونی میخواست بعد محرم بگیرتت چخبر در حالی که خودش نیست😔😑
او کراش من است | به گزارش حیدرنیوز عصر ۳۱ خرداد ماه، کاربری سید را تگ کرد و گفت کراشم ایشونه.در گفتگویی محرمانه با منابع آگاه گفته شده ان‌شاالله بعد از محرم و صفر خبرهایی در راه است...‎@Seyed_1‎@Moon_son

Profile picture of ‌بانو آدینا‌
ولی بچه ها هر جا کم اوردین.‌..به حضرت علی اصغر توکل کنید

Profile picture of ‌بانو آدینا‌
بچه ها لاکپشتتتت

Profile picture of ‌بانو آدینا‌
حقیقتاهر کار بکنم اگه‎@Nik_x ‎@barnan128 ‎@Sahel_0 ‎@kamir ‎@Ms_jiran ‎@bishin_binim_baba یک نفر از اینا بگه کارم اشتباه نبوده…Show more

Profile picture of ‌بانو آدینا‌
واکنش دوستام به کارم:😔😂

Profile picture of ‌بانو آدینا‌
من خطاب به یه مشت از اعضای افراطی و سطلی ویراستی:همتون یه مشت جوگیرخرافاتیمتوهم دارای حزب باددارای سندروم استکهلم این

Profile picture of ‌بانو آدینا‌
بلاک نکن سیسی تو مردی باید ازت تسترون بباره نه انرژی زنانه😔😂😂جالبه اومده زر میزنه بعد تهش بلاک میکنهاوخی پیرهن صورتی تنت کنیم

Profile picture of ‌بانو آدینا‌
تو محرم هر چی بیشتر نفس میکشی غمگین تر میشی حس میکنم اون جمله ای که میگه هوا الوده به غم است برای این روزاست...

Profile picture of ‌بانو آدینا‌
یعنی چی واقعا چرا ثبت احوال نمیزاره اسم بچمو بزارم علی الاصول
ولی علی الاصول چه کلمه ی باکمالاتیهکاش اسم شوهرم علی الاصول باشه

Profile picture of ‌بانو آدینا‌
دوستان عزیزی که میپرسید بندهاصلاح طلبم یا اصول گرا؟!بنده (علی الاصول )گرا هستمدیدم همتون گذاشتین گفتم منم بزارم دیگه😔😂

Profile picture of ‌بانو آدینا‌
نامه ای به فرزند آیندمعزیزم من داف نیستم بلوند نیستم بلد نیستم عشوه بیام نمیتونم مخ پدر ***** تو بزنم، کنسلی

Profile picture of ‌بانو آدینا‌
دوستانی که میگفتین پزشکیان هیچکارس...پزشکیان مسئولیت کل مذاکره رو بر عهده گرفتهو با اصرار اون بودهاره خب هیچ کارس لابد من و کلیه چپم همه کاره مملکتیم

Profile picture of ‌بانو آدینا‌
بشدت بهقول انگشتیو بیا بوسش کنم خوب میشهاعتقاد دارم

Profile picture of ‌بانو آدینا‌
نالیدم سرم اومدبیوگرافی بابام در روبیکا😔😂😂😂😂

Profile picture of ‌بانو آدینا‌
اسم قبلی برجام بوداسم اینو بزارید برگامچون این توافق برگای ما رو ریزوند

Profile picture of ‌بانو آدینا‌
از همه براندازانی که بلیط خریدن و بازی رو دیدن تشکر میکنیمپولی که واریز کردید بزودی از جیب فیفا به جیب تیم ملی ایران انتقال پیدا خواهد کرد.بار بعدی بیشتر بخرید برا موکب هامون پول نداریم

Profile picture of ‌بانو آدینا‌
هیچ چیز آزار دهنده تر و تحمل ناپذیر تر از این نیست که آدم برای یک اتفاق نابود شود،اتفاقی که میتوانست نیفتد!

Profile picture of ‌بانو آدینا‌
راستش اصلا زندگی جالبی رو تجربه نکردم. بیش از اندازه غمگینم. من زندگی رو دوست دارم، ولی اینی که هست رو نه، این اصلا زندگی نیست .

Profile picture of ‌بانو آدینا‌
نمی‌دانم دارم روزهایم را می‌کُشمیا روزهایم دارند مرا می‌کُشند.در هر صورت جنایتی درحال وقوع است.

Profile picture of ‌بانو آدینا‌
@Moon_sun_115 June 2026
یه خبر خوش مثل ظهور امام زمان
الان عمیقا دلتون چی می‌خواد؟