بانو آدینا
@Moon_sun_1
من خطاب به یه مشت از اعضای افراطی و سطلی ویراستی:
همتون یه مشت جوگیر
خرافاتی
متوهم
دارای حزب باد
دارای سندروم استکهلم این
00:00 - 21 June 2026
10
Reposts
65
Reactions
603
Views
64
1
Replying to
@Moon_sun_1
1
Reply
Oldest
𝐒𝐚𝐥𝐯𝐚𝐝𝐨𝐫
🏴
@Nik_x
3d
Replying to
@Moon_sun_1
حزب بادِ دارای سندروم استکهلم درسته.
0
1
0
60