مسئولی که عمرش را در توسعه گذاشته و چندین سال تمام مقدرات کشور در دست او بوده بعد از نوشتن و اجرای چند برنامه توسعه اعتراف میکند که نتیجه توسعه، بیعدالتی و نابرابری و نارضایتی بوده و چنین توسعهای توسعه نیست!!
تاوقتی مبنای سیاستهای توسعه، اصول و قواعد حاکم بر نظام #سرمایه_داری و #لیبرالیسم و بیتفاوت و حتی در تعارض با #دین و #اخلاق و ارزشها باشد، بیعدالتی و رنج مردم و تخریب #محیطزیست ناگزیر خواهد بود.پایداری و عدالت، اهداف و شعارهای خوبی هستند، ولی دست یافتن به آنها از رهگذر سیاستهای توسعه ممکن نیست. 07:13 - 9 June 2024