اتفاقاتی که دیشب در خلیج فارس افتاد و نقاطی در بندرعباس بمباران شد، قایق های سپاه مورد حمله قرار گرفت و در پی آن تعدادی شهید شدند، همینطور هم حزب اله زیر بمباران شدیدتر از دیشب قرار گرفته، نقض آتش بس محسوب نمیشه؟! یعنی دو تا از خطوط قرمز تعیین شده برای ادامه اتش بس بطور واضح و یکجانبه رعایت نشده.
10:23 - 26 May 2026