روش شهید سلیمانی در عدم دخالت در سیاست بوده و خودت میگی رفته تا آقا جلیلی مجاب به کنارگیری کنه آن وقت دوستانه است
@fh31372511 August 2025Replying to and 5 othersروش شهید سلیمانی در عدم دخالت در سیاست بوده و خودت میگی رفته تا آقا جلیلی مجاب به کنارگیری کنه آن وقت دوستانه است
@shahid12011 August 2025Replying to and 5 othersبله قطعاً دخالت نمیکردن و اینکه اعلام میکردن چه کسی به نفع نظام هست به معنی دخالت در انتخابات نیستگفتن نظر شخصی خودشان بوده، نه نظر سپاه،مثل سردار قاانی و شهید سردار حاجی زاده2 MB3 MB
@fh31372511 August 2025Replying to and 5 othersطبق قانون نظامی حق دخالت ندارند و هم نظر امام خمینی ره و رهبری نظامیان نظررهبری میزان مشارکت در انتخابات نه دخالت را بیان کردند
@shahid12011 August 2025Replying to and 5 othersحق دخالت در انتخابات را ندارهحق توصیه دوستانه را دارد ،حق گفتن اینکه خودش به چه کسی رای میدهد را دارد،حق اینکه بگه چه کسی برای نظام بهتر هست را دارد،حق گفتن اینکه ارتش یا سپاه یا بسیج از فلان نامزد حمایت میکند را نداردنه اینکه فلان بسیجی و یا سپاهی طرفدار کدام نامزد هست ،اینقدر فهمش سخته؟؟
@fh31372511 August 2025Replying to and 5 othersحق بیان نظر خود را داره نه عمومی زیرا نظامی و حق دخالت نداره بروید حرف های امامین امت را بخوانید تا شما متوجه شوید
@shahid12011 August 2025Replying to and 5 othersدریک جلسه محرمانه، یعنی نظر عمومی اش را گفته؟؟!!!شما خیلی خوبین ها!!تا وقتی جلیلی اسم ایشان را نیاورده بود ،حضور ایشان در ابهام بود، پس یک جلسه مخفیانه بوده که شماها به زور میخواهین ازش دخالت سردار قاانی را در بیارین شماها کی هستین؟!!
@fh31372511 August 2025Replying to and 5 othersهمه می دانستند تا قبل از آقا جلیلی و با حرف زدن از سید حسن نصراله و آن شخص میانجی گر هم آقا قاآنی معرفی می کردند
@shahid12011 August 2025Replying to and 5 othersخب ،پس همتون فهمیدین سردار قاانی آمده مشهد جلسه گذاشته و به سعید جلیلی گفته برو کنار تا جبهه انقلاب شکست نخوره ولی اون گوش نکرده و باعث رای آوردن پزشکیان شد و الان هم باز دارین از چنین شخصیتی که به فکر قدرت گرفتن خودش هست حمایت میکنین،چقدر شماها دنبال موفقیت نظام و انقلاب هستین ،خسته نباشین
This post was deleted by the post author.
@Morteza82181512 August 2025Replying to and 5 othersاولا درست حرف بزنثانیا اگر بنابر رای بود الان باید بپذیرید که آ. پزشکیان اصلح تر از اون دو نفر است بنابر ۱۶ میلیونمیپذیرید⁉️
This post was deleted by the post author.
@heydar11412 August 2025Replying to and 6 othersمثل اینکه شمادوست گرامی متوجه فرمایشات آقانشدید، که فرموندمگرباهم قهریم که بخواهیم الان وفاق داشته باشیم!!!! وحدت تنهاچیزی است که مدنظرآقاست ولاغیروفاق ساخته وپرداخته اصلاحاتچیان غربگداوآمریکاپرست است