Profile picture of ‌سید فخرالدین هاشمی‌
@fh31372511 August 2025
روش شهید سلیمانی در عدم دخالت در سیاست بوده و خودت میگی رفته تا آقا جلیلی مجاب به کنارگیری کنه آن وقت دوستانه است
Profile picture of ‌شهید‌
@shahid12011 August 2025
بله قطعاً دخالت نمیکردن و اینکه اعلام میکردن چه کسی به نفع نظام هست به معنی دخالت در انتخابات نیستگفتن نظر شخصی خودشان بوده، نه نظر سپاه،مثل سردار قاانی و شهید سردار حاجی زاده
2 MB
3 MB
Profile picture of ‌سید فخرالدین هاشمی‌
@fh31372511 August 2025
طبق قانون نظامی حق دخالت ندارند و هم نظر امام خمینی ره و رهبری نظامیان نظررهبری میزان مشارکت در انتخابات نه دخالت را بیان کردند
Profile picture of ‌شهید‌
@shahid12011 August 2025
حق دخالت در انتخابات را ندارهحق توصیه دوستانه را دارد ،حق گفتن اینکه خودش به چه کسی رای میدهد را دارد،حق اینکه بگه چه کسی برای نظام بهتر هست را دارد،حق گفتن اینکه ارتش یا سپاه یا بسیج از فلان نامزد حمایت میکند را نداردنه اینکه فلان بسیجی و یا سپاهی طرفدار کدام نامزد هست ،اینقدر فهمش سخته؟؟
Profile picture of ‌سید فخرالدین هاشمی‌
@fh31372511 August 2025
حق بیان نظر خود را داره نه عمومی زیرا نظامی و حق دخالت نداره بروید حرف های امامین امت را بخوانید تا شما متوجه شوید
Profile picture of ‌شهید‌
@shahid12011 August 2025
دریک جلسه محرمانه، یعنی نظر عمومی اش را گفته؟؟!!!شما خیلی خوبین ها!!تا وقتی جلیلی اسم ایشان را نیاورده بود ،حضور ایشان در ابهام بود، پس یک جلسه مخفیانه بوده که شماها به زور میخواهین ازش دخالت سردار قاانی را در بیارین شماها کی هستین؟!!
Profile picture of ‌سید فخرالدین هاشمی‌
@fh31372511 August 2025
همه می دانستند تا قبل از آقا جلیلی و با حرف زدن از سید حسن نصراله و آن شخص میانجی گر هم آقا قاآنی معرفی می کردند
Profile picture of ‌شهید‌
@shahid12011 August 2025
خب ،پس همتون فهمیدین سردار قاانی آمده مشهد جلسه گذاشته و به سعید جلیلی گفته برو کنار تا جبهه انقلاب شکست نخوره ولی اون گوش نکرده و باعث رای آوردن پزشکیان شد و الان هم باز دارین از چنین شخصیتی که به فکر قدرت گرفتن خودش هست حمایت میکنین،چقدر شماها دنبال موفقیت نظام و انقلاب هستین ،خسته نباشین

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌مرتضی‌سیستانی‌
@Morteza82181512 August 2025
اولا درست حرف بزنثانیا اگر بنابر رای بود الان باید بپذیرید که آ. پزشکیان اصلح تر از اون دو نفر است بنابر ۱۶ میلیونمیپذیرید⁉️

This post was deleted by the post author.

وفاق مدّ نظر آقاست،توهین نکن برادر مومن،عصبانی هستی قبول،دیگه توهین رو دین نمیپذیره.این دلیل در نظر شما درسته،درحالی که بودن قالیباف و مشاورانش،بزرگترین دلیل برای رای نیاوردن پزشکیان در دور اول بودند،میخوای قبول کن میخوای نکن،عقل سلیم و شاهد ماجرا در دور دوم این رو میپذیره.😉
12:23 - 12 August 2025

215 Views


1 Reply

Profile picture of ‌احمد سالاری‌
@heydar11412 August 2025
مثل اینکه شمادوست گرامی متوجه فرمایشات آقانشدید، که فرموندمگرباهم قهریم که بخواهیم الان وفاق داشته باشیم!!!! وحدت تنهاچیزی است که مدنظرآقاست ولاغیروفاق ساخته وپرداخته اصلاحاتچیان غربگداوآمریکاپرست است