بچه ها چتونهاگه به گریه باشه اگه به غصه باشه من هم هستم مصمم تر اما مگه آقا سید و همراهاش گریه کن میخواد نه خواهر من نه برادر عزیز من بلند شین رو پاهاتون واسین طوری درس بخونین که اسمتون بره تو لیست ترور نه تو لیست شهریوریه بسم الله یه یاعلی زیر همین ویراست بنویسین واسین پای درساتون پس بسم الله