بنی اسرائیل بدون توجه به هیچ اتفاقی، تمرکزشان فقط روی تضرع و درخواست از درگاه الهی، برای نجاتشان از چنگال فرعون بود.و خدا بابت این تضرع، فرج را برای آن ها فرستاد.ملت بزرگ ایران، قطعاً باید پیگیر مذاکرات باشیم؛ و باید از مسئولین مطالبه کنیم، اما مطمئن باشیم که طبق فرموده امامِ شهیدمان، این مردم هستند که مبعوث هستند؛ و ان شاءالله کار را تمام میکنند.بنابراین تمرکز اصلی خودمان را بگذاریم برای حضور در میدان؛و با ایمان کامل به قدرت الهی، الله اکبر را بگوییم.با ایمان به این که دعای مادرمان حضرت زهرا(س)؛ و خواست اهل بیت، قطعاً مورد پذیرش خدای متعال هست، از اهل بیت مدد بگیریم.با ایمان به این که پیروزی و شکست به خواستِ امام زمان(عج) است، نماز استغاثه را بخوانیم.بدانید و بدانیم، نهایتاً عامل اصلی پیروزی در جنگ، نه قدرت نظامی هست، نه خواست مذاکره کنندگان؛ و نه حرف های فضای مجازی.پیروزی فقط و فقط در دستان خداست؛ و ان شاءالله این حضور مؤمنانه مردم در صحنه، باعث پیروزی جبهه اسلام خواهد شد.ان شاءالله با ایمان به قدرت الهی در صحنه میمانیم، تا خداوند فرج و گشایشش را برای مسلمانان عالم برساند.#الله_اکبر#اللهم_عجل_لولیک_الفرج#فتح_خیبر#مرگ_بر_آمریکا#مرگ_بر_اسرائیل#مرگ_بر_ترامپ