میدونم حالتون گرفته هست.واقعاً درست نبود توافقی امضاء بشه که شروط رهبری داخلش نباشه.همه غصه داریم.اما رفقا، از شهدا و رزمندگان یاد بگیریم.مدت زمانی از جنگ ایران و عراق، با ریاست جمهوری بنی صدر همراه شد.رزمندگان بابت خیانت های بنی صدر، چه روزهای ناراحت کننده تری از امروز ما را داشتند؛ اما چون فرمان امام بود، ناراحت بودند، اما جبهه را خالی نکردند و میجنگیدند؛ و در نهایت به لطف خدا، دشمن را خوار و خفیف کردند.به فرموده امامِ شهیدمان مثل شهدا زندگی کنیم.ناراحت هستیم، اما ان شاءالله به دستور رهبرمان، خیابان را خالی نمیکنیم.امسال اگر هیأت ها خلوت هم باشد(که ان شاءالله نباشد)، ناراحت نمیشوم (البته بهتر است تلاش کنیم هیأت ها هم شلوغ باشد).دعای من این است که خیابان ها شلوغ تر از قبل ماه محرم باشد.دوستان شاید داخل خیابان نشود خوب عزاداری و گریه کرد، اما شلوغی خیابان ها و حضور عزاداران در خیابان، دلِ نائب امام زمان(عج)؛ را شاد میکند.ان شاءالله هیأت ها به گونه ای برنامه بگیرند که هم برنامه خودشان معنوی و باشکوه باشد؛ و هم تجمعات خیابانی باشکوه برگزار بشود.
12:23 - 15 June 2026