+ آخ جون دلار ۸ تومن ارزون شد- چرا خوشحالی؟ دلار ۵۸ تومنی رو کردید ۱۰۵ تومن؛ یعنی ۴۷ تومن گرون کردید و ۸ تومن اومد پائین!+ بجاش مذاکره می‌کنیم با آمریکا- پس یعنی دلار رو خودتون بردین بالا؟+ در افق محو میشه
11:45 - 8 April 2025



6 Replies

Profile picture of ‌محمدعلی‌
@user1736872570608 April 2025
Replying to
جناب پزشکیان درست گفت گرونی کار دولتهاست👍

@user1736904171568 April 2025
Replying to
ریزش الان دلار فقط تا شنبه است خدا به دادمون برسه بعد از مذاکره رو...خدایا تو فتنه های آخرالزمان عاقبت بخیرمون کن🤲

Profile picture of ‌ح.ح قادری‌
@user1732540685698 April 2025
Replying to
خدا ازشون نگذره که خون ملت و کردن تو شیشه تا بهانه ای باشه براشون برن مذاکره ،فقط من نمیتونم درک کنم چی قراره با این مذاکره بدست بیارن که ارزشش بیشتر از ملته ؟چی تهش براشون میمونه؟🤔🤔🤔

Profile picture of ‌محمدرسول مروی‌
@Marvi_Academic8 April 2025
پسر عموم رفته بود مصاحبه استخدامی، ازش پرسیدن بلدی تایپ کنی؟ گفت نه! پرسیدن زبان بلدی؟ گفت نه! گفتن اکسل و ورد چی؟ گفت نه! 😅گفتن خب چرا اومدی؟ گفت آخه خیلی صادقم! 🤪استخدامش کردن الان مدیر بخشه! 🤡💼#تلخند #صداقت_به_سبک_نوین 🎭

Profile picture of ‌محمدامین عقیلی‌
@user1736863789148 April 2025
Replying to
سلام خداقوت سرداررسانه مقاومتآره که گرون شدن دلار کاردولتهاست،خداازکسی نگذره که عافیت خودشو به عافیت مردم ترجیح میده

Profile picture of ‌Mohsen Rezaei‌
@user1744161491719 April 2025
Replying to
همش فیلمه میخان بگن اگه مذاکره کنیم دلار میاد پایین