جناب پزشکیان درست گفت گرونی کار دولتهاست👍
@user1736904171568 April 2025Replying toریزش الان دلار فقط تا شنبه است خدا به دادمون برسه بعد از مذاکره رو...خدایا تو فتنه های آخرالزمان عاقبت بخیرمون کن🤲
@user1732540685698 April 2025Replying toخدا ازشون نگذره که خون ملت و کردن تو شیشه تا بهانه ای باشه براشون برن مذاکره ،فقط من نمیتونم درک کنم چی قراره با این مذاکره بدست بیارن که ارزشش بیشتر از ملته ؟چی تهش براشون میمونه؟🤔🤔🤔
@Marvi_Academic8 April 2025پسر عموم رفته بود مصاحبه استخدامی، ازش پرسیدن بلدی تایپ کنی؟ گفت نه! پرسیدن زبان بلدی؟ گفت نه! گفتن اکسل و ورد چی؟ گفت نه! 😅گفتن خب چرا اومدی؟ گفت آخه خیلی صادقم! 🤪استخدامش کردن الان مدیر بخشه! 🤡💼#تلخند #صداقت_به_سبک_نوین 🎭
@user1736863789148 April 2025Replying toسلام خداقوت سرداررسانه مقاومتآره که گرون شدن دلار کاردولتهاست،خداازکسی نگذره که عافیت خودشو به عافیت مردم ترجیح میده