+ آخ جون دلار ۸ تومن ارزون شد- چرا خوشحالی؟ دلار ۵۸ تومنی رو کردید ۱۰۵ تومن؛ یعنی ۴۷ تومن گرون کردید و ۸ تومن اومد پائین!+ بجاش مذاکره میکنیم با آمریکا- پس یعنی دلار رو خودتون بردین بالا؟+ در افق محو میشه
خدا ازشون نگذره که خون ملت و کردن تو شیشه تا بهانه ای باشه براشون برن مذاکره ،فقط من نمیتونم درک کنم چی قراره با این مذاکره بدست بیارن که ارزشش بیشتر از ملته ؟چی تهش براشون میمونه؟🤔🤔🤔