19 August 2025
بابت لحن نوشتاری ازهمه بزرگواران عذرخواهم. 🙏 این حسن روحانی گفته هیچ راهی برای نجات کشور وجود ندارد مگر اینکه #نوکر مردم بشیم.اولا: نوکر که هیچ جان مافدای مردمی مثل #رهبری و تمام مردم باوفای این #خاک_نجیب_زادگان بوده،هست و خواهد بود.
😅😅😅لحن‌تون خیلی ادبی و با ملاحظه بود😉ببخشیداز محضر اعزه خواننده عذرخواهی می‌کنم!با این منافق خائن بی شرف نباید اینگونه سخن گفت!باید با لحن اشدا علی الکفار با این دشمن نفوذی دین و ناموس ملت صحبت کرد!
23:52 - 19 August 2025

67 Views