جنیفر گریفین، خبرنگار فاکس نیوز در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:۱. یک مقام آمریکایی به خبرنگار گفته که آمریکا به بندر #قشم یا #بندرعباس ایران حمله نظامی کرده است، اما این حمله به معنای شروع دوباره جنگ یا پایان آتشبس نیست.
۲. این حمله دو روز بعد از آن انجام شده که ایران ۱۵ موشک به بندر #فجیره در #امارات شلیک کرده بود. #پنتاگون آن حملات ایران را «نقض آتشبس» ندانسته و «سطح پایین» توصیف کرده بود.
۳. در ابتدا #عربستان و #کویت اجازه استفاده از پایگاهها و حریم هوایی خود را به آمریکا لغو کرده بودند (چون از کماهمیت شمردن حملات ایران عصبانی بودند)، اما حالا این تصمیم تغییر کرده و دوباره اجازه دادهاند.