5 تیر 1404
تنهام گذاشت؛حتی همراه اول...
@AB_313175 تیر 1404
Replying to
گوش نکنیاایرانسل وقتی هست هم انگار نیست🚶😂
Profile picture of ‌آقا سید‌
@Mr_seyed_1105 تیر 1404
Replying to
سگ همراه اول شرف داره به ایرانسل🗿
@AB_313175 تیر 1404
Replying to
تا حدودی میپذیرممخصوصا وقتی تگش‌ کردم جواب ندادبی لیاقت 🗿
هعی دیگه کسی که جواب سید ابراهیم رو نده رو باید ویکارش کرد؟بی‌لیاقت تر از اون؟😔
01:33 - 5 تیر 1404

1 Reactions
93 Views


1 Reply

@AB_313175 تیر 1404
Replying to
هعی سید😔بی لیاقت..بی لیاقت...