فارغ از مخاطرات جدی بیولوژیک و نیز به مسلخ بردن امنیت غذایی، تحقیری بزرگتر از این در تاریخ سیاسی جهان قابل تصور نیست که گفته شود ایرانیان غذای خود را از دستان کسی گرفتند که به آنان تجاوز کرده بود.
پزشکیان که تکلیفش روشنه ، قالیباف و اژهای اعلام مخالفت یا جواب درخور ندادند🤷 .اسم این برنامه شیطانی ، #استراتژی_۷_حقارت است در این روش از #جنگ_شناختی ، #مردم_ایران یکی دو مرتبه بصورت گسترده و سیلوار #تحقیر می شوند یا #ضعیف نشان داده می شوند و قبل اینکه جواب👊 درخور و کافی و بموقع داده شود #ب…Show more