3d
فارغ از مخاطرات جدی بیولوژیک و نیز به مسلخ بردن امنیت غذایی، تحقیری بزرگ‌تر از این در تاریخ سیاسی جهان قابل تصور نیست که گفته شود ایرانیان غذای خود را از دستان کسی گرفتند که به آنان تجاوز کرده بود.
پزشکیان که تکلیفش روشنه ، قالیباف و اژه‌ای اعلام مخالفت یا جواب درخور ندادند🤷 .اسم این برنامه شیطانی ، #استراتژی_۷_حقارت است در این روش از #جنگ_شناختی ، #مردم_ایران یکی دو مرتبه بصورت گسترده و سیل‌وار #تحقیر می شوند یا #ضعیف نشان داده می شوند و قبل اینکه جواب👊 درخور و کافی و بموقع داده شود #بسرعت ، تحقیر بعدی با وسعت بیشتر آغاز می گردد .😱بعد #هفت_بار_تکرار و عدم پاسخگویی مناسب ، قشر خاکستری مردم ایران #باور_می‌کنند که حقیر یا ضعیف هستند .😭در این #جنگ_رسانه‌ای ، ۳عامل داخلی #همکاران_رسانه‌ای و #پاسخگویی_ضعیف_مسئولین یا حتی #پاسخگویی_مساوی_مسئولین و یا حتی #تاخیر_در_پاسخگوی ، بیشترین کمک را به دشمن خواهد کرد . 😡#همکاری مسئولین داخلی با دشمن ، الزاما بخاطر #خائن_بودن آنها نیست بلکه ممکن است چند دلیل داشته باشد : #مسئولین_فریب_خورده باشند به این شکل که : شما ایرانیها جواب ترامپ را ندهید اینها #برای_مصرف_داخلی_آمریکا است درحالیکه #دقیقا_برعکس_است و اینها در جهت #استراتژی_۷_حقارت است . دوم ممکن است عدم توانایی و مهارت در پاسخگویی داشته باشند .سوم ممکن است همان دسترسی وسیع و سیل گونه آنها به مردم ایران را ، مسئول ایرانی نداشته باشد و ...تا شهید سلیمانی و شهید امیر عبدالهیان و شهید رئیسی بود و امام شهیدمان بودند ما دشمن را تحقیر می کردیم .
06:58 - 24 June 2026



3 Replies

Profile picture of ‌م.ر حسن زاده‌
Replying to
همه این حوادث برای رشد جامعه لازم است تا عبرت گرفته شود که‌ با لج با نظام انتخابات را به مسخره بازار تبدیل نکنیم.

Profile picture of ‌م.ر حسن زاده‌
Replying to
آخرش رسیدیم به نفت در برابر غذا

Profile picture of ‌واو وطن 🇮🇷‌
Replying to
نه مسیولین لال ان در قبال تحقیر و توهین به ما کاملا لال هستن و قطعا با این رویکرد در قبال منافع ما هم امین و صالح نیستند، تنگه از دست رفت اورانیم و‌ موشکی هم خواهند داد