26 January 2026
رفتم توییتر بنا داشتم با براندازا وارد جدل بشم تا رسیدم دیدم یکی از اونا فالوم کرده خیلی خوشکل بود دایرکتم پیام گذاشته بود هیچی دیگه کنسل شد فردا قراره بریم بانک اتیش بزنیم باهم خیلی خوشکل بود لامصب 😭😭😭😭
Profile picture of ‌ایرانیِ ذلیل شده1‌
@BADBAKHT826 January 2026
Replying to
برو یک spy x family 2 رقم بزن
Profile picture of ‌محمد‌
@Ms0136926 January 2026
Replying to
فشه یا چیز خاکبرسری 😓😓😓
Profile picture of ‌ایرانیِ ذلیل شده1‌
@BADBAKHT826 January 2026
Replying to
نه یه انیمه خانوادگی هستش چیز بدی نگفتم
اها 😁 😁 😁
23:22 - 26 January 2026

11 Views