📍 طیبِ لات بی سیم یه نفر نبود ، الان شده یه جریان بین المللی .مثلاً طیب گونه میگه ، همین جمله خواهرمون که رجز می خونه :"ایرانی با پرچم اسرائیل بی ناموسه"
728 KB
14:01 - 26 June 2026