آدم خوبیه ولی بخوایم یا نخوایم تا دو سال دیگه رئیس جمهوره عملکرد قابل قبولی داره.با پدربزرگ من مو نمیزنه عین همن
Replying toآدم خوبیه ولی بخوایم یا نخوایم تا دو سال دیگه رئیس جمهوره عملکرد قابل قبولی داره.با پدربزرگ من مو نمیزنه عین همن
Replying toوقتی مردم از دوره روحانی درس عبرت نگرفتند و دوباره فریب دروغ درمان همه دردها در مذاکره با آمریکاست رو باور کردند، باید همچین فردی بر کرسی ریاست جمهوری می نشست تا شاید عده ای بفهمند که دوای درد ما در مذاکره نیست. البته این فهمیدن خیلی گران تمام شد. اگر بفهمند.