وای چرا می خواهی روی اشتباهت پا فشاری کنی ما حدود ۱۴۰۰ تن منابع اورانیوم طبیعی. الان هم کلا ۹ تن غنی شده داریم. اون ۱۲۵ تن نوشته منابع جدید کشف شده که حدود ۱۴۰۰ شده.
@Ghfyhgt8 May 2026Replying to and 4 othersوای چرا می خواهی روی اشتباهت پا فشاری کنی ما حدود ۱۴۰۰ تن منابع اورانیوم طبیعی. الان هم کلا ۹ تن غنی شده داریم. اون ۱۲۵ تن نوشته منابع جدید کشف شده که حدود ۱۴۰۰ شده.
@NYX828 May 2026Replying to and 4 othersباشه بابا تو راست میگی ولم کن نصف شبی مغزم هنگ کرد خدا لعنتت کنه 😑
@NYX828 May 2026Replying to and 4 othersگمشو بابا اون یکی پیامم که درمورد اورانیوم ۶۰ درصد گفته بودمو جواب ندادی که 🦦
@NYX828 May 2026Replying to and 4 othersاورانیوم ۶۰ درصد برای ایران بده بعد برای آمریکا و روسیه و چین و پاکستان و کره شمالی و هند و اسرائیل خوبه ؟ اونا تا ۹۹ درصدم غنی سازی میکنن تازه جزو npt ام نیستنجواب بده
@Ghfyhgt8 May 2026Replying to and 4 othersاولاً روسیه، چین، آمریکا قبل از تشکیل npt داشتند. اما درمورد هند و پاکستان چون دوتا کشور هم مرز بودند و تجربه جنگ داشتند، بعد از اینکه هند اولین بمب اتم را آزمایش کرد به طوری غیر رسمی این اجازه به پاکستان داده شد تا ان هم به سلاح هستهای دست یابد.
@NYX828 May 2026Replying to and 4 othersنخیر پاکستان npt رو پاره کرد و رفت بمب اتم ساخت اجازه بهش داده نشد 😊 چرا به اون حمله نمیکنن پس؟
@Extinction8 May 2026Replying to and 5 othersچون پاکستان صد و هفتاد تا بمب اتم داره و میتونه کره زمین رو غیر قابل سکونت کنه و باعث انقراض بشریت بشه. ببخشید ولی نتونستم جلوی خودم رو بگیرم. واقعا داری یه همچین سوال خنده داری میپرسی یا من یه چیزی رو نفهمیدم ؟
@NYX828 May 2026Replying to and 5 othersخب سوال من واسه اینه که خب ما که نداریم اصلا چرا بهمون حمله میشه پس ؟ همشم که میگه واسه سلاح هسته ای 😐 پس نتیجه میگیریم اگه سلاح هسته ای داشته باشیم واسمون منفعته
@Extinction8 May 2026Replying to and 5 othersخیلی ساده ای. ج.ا تمام این مدت نقشه اش ساخت بمب اتمی و گریز هسته ای بوده. از نیابتی ها تا بقیه کارایی که کرده همش بازدارندگی برای گریز بوده. واقعا فکر میکنی یه عده بچه دو ساله بهت حکومت میکنن که بتونن بمب بسازن و نسازن ؟ هیچ حاکمی انقدر احمق نیست. خدعه میکنن میگن نمیخوایم، سعی کردن فعلا موفق نشدن
@Extinction8 May 2026Replying to and 5 othersبرو بچه جان سیاست همش حقه بازیه این حرفا چیه میزنی. اگر واقعا اینا رو باور داری سریع از ایران فرار کن برو یه کشوری که مردم ساده دل داره. تو قراره بدجوری تویه این مملکت ضربه بخوری
@Ali_Sl8 May 2026Replying to and 6 othersیاد امام جمعه شهرمون افتادم یه بار مردم گفته بودن امکان نداره ما بمب اتم داشته باشیم گفته بود رهبر انقلاب فرمودند تولید و استفاده از بمب اتم حرام است در مورد خریدنش از یه کشور دیگه چیزی نگفتن 😂😂😂صرفا میخواستم بگم اگه بتونن بسازن برا حلال و حرومش یه فکری میکنن شما نگران اون قسمتش نباش