Profile picture of ‌یک چشم شهر کورا|𐬈𐬐𐬗𐬱𐬨‌
@Ghfyhgt8 May 2026
وای چرا می خواهی روی اشتباهت پا فشاری کنی ما حدود ۱۴۰۰ تن منابع اورانیوم طبیعی. الان هم کلا ۹ تن غنی شده داریم. اون ۱۲۵ تن نوشته منابع جدید کشف شده که حدود ۱۴۰۰ شده.
Profile picture of ‌𝔄𝔫𝔤𝔢𝔩 𝔬𝔣 𝔐𝔢𝔯𝔠𝔶‌
@NYX828 May 2026
باشه بابا تو راست میگی ولم کن نصف شبی مغزم هنگ کرد خدا لعنتت کنه 😑
Profile picture of ‌یک چشم شهر کورا|𐬈𐬐𐬗𐬱𐬨‌
@Ghfyhgt8 May 2026
برو دفعه بعدی با مطالعه بیا.
Profile picture of ‌𝔄𝔫𝔤𝔢𝔩 𝔬𝔣 𝔐𝔢𝔯𝔠𝔶‌
@NYX828 May 2026
گمشو بابا اون یکی پیامم که درمورد اورانیوم ۶۰ درصد گفته بودمو جواب ندادی که 🦦
Profile picture of ‌یک چشم شهر کورا|𐬈𐬐𐬗𐬱𐬨‌
@Ghfyhgt8 May 2026
الان بپرس جواب بدم
Profile picture of ‌𝔄𝔫𝔤𝔢𝔩 𝔬𝔣 𝔐𝔢𝔯𝔠𝔶‌
@NYX828 May 2026
اورانیوم ۶۰ درصد برای ایران بده بعد برای آمریکا و روسیه و چین و پاکستان و کره شمالی و هند و اسرائیل خوبه ؟ اونا تا ۹۹ درصدم غنی سازی میکنن تازه جزو npt ام نیستنجواب بده
Profile picture of ‌یک چشم شهر کورا|𐬈𐬐𐬗𐬱𐬨‌
@Ghfyhgt8 May 2026
اولاً روسیه، چین، آمریکا قبل از تشکیل npt داشتند. اما درمورد هند و پاکستان چون دوتا کشور هم مرز بودند و تجربه جنگ داشتند، بعد از اینکه هند اولین بمب اتم را آزمایش کرد به طوری غیر رسمی این اجازه به پاکستان داده شد تا ان هم به سلاح هسته‌ای دست یابد.
Profile picture of ‌𝔄𝔫𝔤𝔢𝔩 𝔬𝔣 𝔐𝔢𝔯𝔠𝔶‌
@NYX828 May 2026
نخیر پاکستان npt رو پاره کرد و رفت بمب اتم ساخت اجازه بهش داده نشد 😊 چرا به اون حمله نمیکنن پس؟
Profile picture of ‌Truth Seeker‌
@Extinction8 May 2026
چون پاکستان صد و هفتاد تا بمب اتم داره و میتونه کره زمین رو غیر قابل سکونت کنه و باعث انقراض بشریت بشه. ببخشید ولی نتونستم جلوی خودم رو بگیرم. واقعا داری یه همچین سوال خنده داری میپرسی یا من یه چیزی رو نفهمیدم ؟
Profile picture of ‌𝔄𝔫𝔤𝔢𝔩 𝔬𝔣 𝔐𝔢𝔯𝔠𝔶‌
@NYX828 May 2026
خب سوال من واسه اینه که خب ما که نداریم اصلا چرا بهمون حمله میشه پس ؟ همشم که میگه واسه سلاح هسته ای 😐 پس نتیجه میگیریم اگه سلاح هسته ای داشته باشیم واسمون منفعته
Profile picture of ‌Truth Seeker‌
@Extinction8 May 2026
خیلی ساده ای. ج.ا تمام این مدت نقشه اش ساخت بمب اتمی و گریز هسته ای بوده. از نیابتی ها تا بقیه کارایی که کرده همش بازدارندگی برای گریز بوده. واقعا فکر میکنی یه عده بچه دو ساله بهت حکومت میکنن که بتونن بمب بسازن و نسازن ؟ هیچ حاکمی انقدر احمق نیست. خدعه میکنن میگن نمیخوایم، سعی کردن فعلا موفق نشدن
داداش ما به دین اسلام اعتقاد داریم اوکی ؟ میدونی دین اسلام چیه ؟ امام خامنه ای بر اساس این دین ساخت سلاح هسته ای رو حرام کرده است اوکی ؟ پس هیچکس حق نداره بسازه تموم شد و رفت
03:19 - 8 May 2026

11 Reactions
300 Views


4 Replies

Profile picture of ‌Truth Seeker‌
@Extinction8 May 2026
برو بچه جان سیاست همش حقه بازیه این حرفا چیه میزنی. اگر واقعا اینا رو باور داری سریع از ایران فرار کن برو یه کشوری که مردم ساده دل داره. تو قراره بدجوری تویه این مملکت ضربه بخوری

Profile picture of ‌فرشاد‌
@Farshad_5128 May 2026
جک قشنگی بود

Profile picture of ‌علی‌
@Ali_Sl8 May 2026
یاد امام جمعه شهرمون افتادم یه بار مردم گفته بودن امکان نداره ما بمب اتم داشته باشیم گفته بود رهبر انقلاب فرمودند تولید و استفاده از بمب اتم حرام است در مورد خریدنش از یه کشور دیگه چیزی نگفتن 😂😂😂صرفا میخواستم بگم اگه بتونن بسازن برا حلال و حرومش یه فکری میکنن شما نگران اون قسمتش نباش