#اولین_نارضایتی_منچقدر این برنامه چغر و بد بدنه!یکی دو روزه باهاش سر و کله میزنم ، هنوز برام "کاملا" نا آشناست...😮💨😮💨😮💨🫤
12 September 2024#اولین_نارضایتی_منچقدر این برنامه چغر و بد بدنه!یکی دو روزه باهاش سر و کله میزنم ، هنوز برام "کاملا" نا آشناست...😮💨😮💨😮💨🫤
@S_gol14 September 2024Replying toاینجا فضا مثل x متکثر نیست که نفهمی چی به چیه.البته یه بدی هم که داره مثل توییتر چون متکثر نیست آدم فک میکنه حسینیه هست😃