#اولین_نارضایتی_منچقدر این برنامه چغر و بد بدنه!یکی دو روزه باهاش سر و کله میزنم ، هنوز برام "کاملا" نا آشناست...😮💨😮💨😮💨🫤
12 September 2024#اولین_نارضایتی_منچقدر این برنامه چغر و بد بدنه!یکی دو روزه باهاش سر و کله میزنم ، هنوز برام "کاملا" نا آشناست...😮💨😮💨😮💨🫤
@Na_razi_bano14 September 2024Replying toبا اینکه #اصلا_راضی_نیستم زحمتتون بدم، اما چون چاره ای نیست خواهش میکنم از شما که اگر نکات کمک کننده ای در استفاده ازین برنامه چغر میدونید به من نیز بیاموزید...