12 September 2024
#اولین_نارضایتی_منچقدر این برنامه چغر و بد بدنه!یکی دو روزه باهاش سر و کله میزنم ، هنوز برام "کاملا" نا آشناست...😮‍💨😮‍💨😮‍💨🫤
حال و احوال من وقتی سه چهار سال پیش وارد توییتر شده بودم😃
16:50 - 14 September 2024

1 Reactions
30 Views


1 Reply

Profile picture of ‌ناراضی بانو‌
@Na_razi_bano14 September 2024
Replying to
با اینکه #اصلا_راضی_نیستم زحمتتون بدم، اما چون چاره ای نیست خواهش میکنم از شما که اگر نکات کمک کننده ای در استفاده ازین برنامه چغر میدونید به من نیز بیاموزید...