رئیس جمهور محترم اینترنت رو کی میخواید وصل کنید؟چرا صدای اعتراضات مارو نمیشنوید.ما به خاطر قطعی اینترنت کارو زندگیمون رو هواس.
iri@mj52074184 April 2026Replying toرئیس جمهور محترم اینترنت رو کی میخواید وصل کنید؟چرا صدای اعتراضات مارو نمیشنوید.ما به خاطر قطعی اینترنت کارو زندگیمون رو هواس.
@Na_razi_bano4 April 2026Replying to and🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄به خاطر کسب و کار شما نمیتونن کل کشور رو به فنا بدن! و ببرن زیر حمله سایبری!اگر درخواستی به حقی برای کسب و کارتون دارین، بهتره در مورد کمک و حمایت مالی و یا جبران خسارت تا پایان جنگ باشه نه اینترنت!!
@FFFFFFateme4 April 2026Replying to andandوقتی آخر ماه حقوقتون توی جیبتون باشه معلومه درکی از کسب و کار های اینترنتی ندارید... بجای پیدا کردن راه حل، صورت مسئله رو پاک میکنید و به راحتی جمعیت عظیمی که از این راه روزی درمیارن رو نادیده میگیرید!
@Na_razi_bano4 April 2026Replying to andandما حقوق دولتی نداریم، شرف داریم!جمعیت عظیم هم بهتره کم کم برن از برنامه های داخلی برای کسب درامد استفاده کنن و به جای اعتراض مدام هم برنامه های ایرانی رو رونق بدن هم کسب درامد کنن...
@FFFFFFateme6 April 2026Replying to andandبهتره تعریفتون از شرف رو اصلاح کنید و اگر درک نمیکنید حداقل نظر هم ندیدبنده همزمان که در سایتم و پلتفرم های خارجی فعالیت داشتم، در پلتفرم های داخلی و باسلام هم فعالم اما این کجا و آن کجاقبل از قطع اینترنت بین الملل باید زیرساخت داخلی اون فراهم شده باشه! رونق دادنش تا حدی دست ماست ناراضی بانو
@Na_razi_bano6 April 2026Replying to andandشرف یعنی بفهمی که وضعیت کشورت در شرایط جنگی اینه!یعنی وقتی یه عده دارن جون میدن و یا دست و پاشون قطع میشه پای لانچر، یه عده دارن خونه و زندگیشون رو از دست میدن، منم یکم از خودم بیام بیرون و بفهمم من هم باید ناچار هزینه ای بدم...
@FFFFFFateme6 April 2026Replying to andandاین معضل نه تنها در جنگ که در هر بحرانی هستوقتی انقدر اوضاع تحت کنترل نیست که ناچار به قطع نت بین الملل هستن، باید زیرساخت های داخلی قوی داشته باشنشرف به معنای درک شرایط هموطن هم هست!فک نکنید ما چیزایی که میگید رو ندیدیماز همه بیشتر برای هموطنام غصه دارم و به حد خودم در زمینه های دیگه هزینه میدم
@Na_razi_bano6 April 2026Replying toشما میگی باید کلاه خوبی ببافیم تا سرما نخوریم؟! عزیزم بذار ببینیم اصلا سری باقی میمونه که به کلاهش فکر کنیم؟!ما میگیم هر کاری لازمه فعلا بکنیم که سر حفظ بشه که کشور حفظ بشه، زخماشو بعدا میسازیم!من باید زنده بمونم که از شما خرید انلاین بکنم! پولم باید تو بانک باشه که خرید کنم!واضح منظورمو گفتم؟
ناراضی بانو Replied
@FFFFFFateme6 April 2026Replying to andandاین معضل نه تنها در جنگ که در هر بحرانی هستوقتی انقدر اوضاع تحت کنترل نیست که ناچار به قطع نت بین الملل هستن، باید زیرساخت های داخلی قوی داشته باشنشرف به معنای درک شرایط هموطن هم هست!فک نکنید ما چیزایی که میگید رو ندیدیماز همه بیشتر برای هموطنام غصه دارم و به حد خودم در زمینه های دیگه هزینه میدم
@Na_razi_bano6 April 2026Replying toیه مقاومت خاصی برای درک یه موضوع مهم دارین، یه فاکتور تعیین کننده! اینکه کسی منکر ضرورت داشتن زیر ساخت های سایبری قوی برای کشور نیست ولی نمیتونن تو شرایط جنگ این کارو انجام بدن الان فرصتی برای قوی کردن این زیر ساخت نیست! الان وسط جنگیم! در احتمال نابودی و فروپاشی!متوجه شرایط بغرنج کشور هستین؟
@FFFFFFateme6 April 2026Replying to andandبهتره تعریفتون از شرف رو اصلاح کنید و اگر درک نمیکنید حداقل نظر هم ندیدبنده همزمان که در سایتم و پلتفرم های خارجی فعالیت داشتم، در پلتفرم های داخلی و باسلام هم فعالم اما این کجا و آن کجاقبل از قطع اینترنت بین الملل باید زیرساخت داخلی اون فراهم شده باشه! رونق دادنش تا حدی دست ماست ناراضی بانو
@Na_razi_bano6 April 2026Replying to andandیه نمونه از خودم که ۲۰ میلیون شهریه دادم اما نمیتونم پایان نامه بنویسم بدون اینترنت و حالا باید مرخصی بگیرم ...این شاید سهم من باشه در این جنگ...شرف یعنی بگم هرچند جور کردن این پول برام سخته ولی عیبی نداره فدای سر وطنم...
@FFFFFFateme6 April 2026Replying to andandقطعا هرکس به نوبه خودش ضرر میکنهشما میتونید به روش سنتی از طریق کتاب ها پایان نامتون رو تکمیل کنید اما ما نمیتونیم بگیم کارگرم بیکار شد یا اجاره کارگاهو ندارم بدم فدای سر وطنمما رسالتمون رو در خیابونا انجام میدیم و از مسئولین هم انتظار داریم راجع به حق طبیعیمون یعنی اینترنت پاسخگو باشن!
@Na_razi_bano6 April 2026Replying to andandجای توضیح شرایط زندگیم و درس خوندنم نیست فعلا...یقینا شرایط سنتی رو ندارم و گرنه انجام میدادم...در هر حالت من نظرم رو گفتم، و حق دادم اما در این شرایط درخواست تسهیلات و کمک یا خسارت از دولت منطقی و واقع بینانه هست!و یقینا مسئله امنیتی هست که اون رو بستن...خدا به همه کمک کنه انشالله
@Na_razi_bano4 April 2026Replying to and🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄به خاطر کسب و کار شما نمیتونن کل کشور رو به فنا بدن! و ببرن زیر حمله سایبری!اگر درخواستی به حقی برای کسب و کارتون دارین، بهتره در مورد کمک و حمایت مالی و یا جبران خسارت تا پایان جنگ باشه نه اینترنت!!
@HamidrzaBHM6 April 2026Replying to andandشما اگر نگران حمله سایبری هستین باید بدونین قطعی اینترنت بروز نبودن فایروال ها سیستم عامل ها پکیج ها و کتابخانه های نرمافزاری و از همه مهم تر بروز نشدن دانش دانشجویان و متخصصین این حوزه ضرر بزرگتر ی برامون داره قطع اینترنت برای تامین امنیت سایبری پاک کردن صورت مسئله ست.
@Na_razi_bano6 April 2026Replying to andandاره اینا که گفتی به اندازه خطر حمله به بانکها و از بین بردن تمام سرمایه های مردم، مثل جنگ ۱۲ روزه و نابودی بخش زیادی از سرمایه های مردم در بانک سپه، مهمه!!!!! به اندازه خطرات امنیتی که خائنین ایجاد میکنن!!!!به اندازه خطراتی که مرتبط با پرتابگرها و پدافند ها هست!!!!!
@Lordofthenight5 April 2026Replying to and 3 othersپس انتظار نداشته باش از سکو های بی کیفیت استفاده کنیم
@Na_razi_bano5 April 2026Replying to and 3 othersالان چیکار کنیم خواهش کنیم از سکوهای داخلی استفاده کنی؟خب الان داری استفاده میکنی کسی هم ازت خواهش نکرده بود، خب....فازتون چیه؟
@Lordofthenight5 April 2026Replying to and 3 othersمن قرار نیست اینجا بمونم وقتی وضعیت #اینترنت درست شد اکانتمو ازینجا پاک می کنم. نه تنها اپلیکیشن بی کیفیتیه ویراستی، افرادشم بویی از انسانیت و خودآگاهی نبردن و هم نشینی باهاشون غیر ممکنه.اپ های ایرانی بشدت بی کیفیتن، من ارزش خودمو برای اپلیکیشنایی که قالب پلتفرم های همگانی رو کپی کردن پایین نمیارم.
@Na_razi_bano5 April 2026Replying to and 3 othersبا این همه حقارت و خود تحقیری به اندازه کافی پایین هستی...
@Na_razi_bano4 April 2026Replying to and🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄به خاطر کسب و کار شما نمیتونن کل کشور رو به فنا بدن! و ببرن زیر حمله سایبری!اگر درخواستی به حقی برای کسب و کارتون دارین، بهتره در مورد کمک و حمایت مالی و یا جبران خسارت تا پایان جنگ باشه نه اینترنت!!
@mj52074184 April 2026Replying toبه خاطر من نیس دوست عزیز.ده میلیون نفر شغلشون ارتباط مستقیم با اینترنت داره.و در ضمن امنیت کشور رو باید اینقد روش کارکرده باشن که وصل بودن اینترنت که عادی ترین چیز هست باعث ضربه به کشور نشه.همزمان هم اینترنت باید پایدارو متصل باشه هم امنیت به طورکامل برقرار.این وظیفه حکومت هاست.مث روسیه و بقیه کشورا
@Na_razi_bano4 April 2026Replying toعقده و حرص از کلماتتون میریزه! بقیه کشورها برای ۴۷ سال تحت تحریم و فشار خارجی و نفوذی ها و خائنین و غر غروهای داخلی نبودن.همین هم که داریم از همت و تلاش خودمون داریم.کسب و کار وقتی هست که ایرانی باشه... راه حفظ ایران هر چی باشه ما میپردازیم حتی با جان.
This post was deleted by the post author.
@Na_razi_bano3 April 2026Replying to andبه عنوان فن پیج یکم زیادی برای خودت شخصیت قائلی...شما نهایتا میتونی عکس سر شخصیت مورد علاقتو روی میم های ترند بچسبونی!روز خوش
@MaxVerstappen3 April 2026Replying to and😔😔 وای نابودم کردی.چقدر شما نکته بینی ایول!روز خوش آخرش هم دیگه تیر خلاص بود 🥲رحم کن بهم دفعه دیگه شخصیتم از بین رفت
ناراضی بانو Replied
@user1746823092833 April 2026باز کردن تنگه تخصص ماستتا کور شود چشم اصلاح طلبان و وفاقیون امید و سرمایه های موساد2 MB
This post was deleted by the post author.
@Na_razi_bano3 April 2026دیگه منشن نکن حالم بهم میخوره هر بار ویراستی رو باز میکنم ۲۰ تا پیام از یه کودن عقب مانده ذهنی میاد!توّهم با آدم کاری میکنه خودش رو اینقد مهم ببینه که از همه احترام بخواد ولی خود بی فرهنگ و بیشعورش حتی به پیامبر اسلام و امام علی هم حرمت نذاره و با اسم کوچیک صداشون کنه!برو گم شو متوهم عقب مونده!
@Na_razi_bano3 April 2026برو به جهنم...ادم نفهم بیش از این لیاقت نداره...تو سگ کی باشی به پیامبر و امام شیعه چنین توهینی بکنی؟ تو که عقلت از یه یچه ۱۴ ساله کمتره به حدی که از توی چند خط نوشته هم اوج بلاهتت فریاد میکشه!از خوندن نوشته هات کهیر میزنم و هی با تعجب میگم چطور یه نفر با چنین عقل ناقشی اینقدر ادعا داشته باشه ؟
Replied@Salahshur31 March 2026Replying toحرفاتون ایشون رو عصبی میکنه جایی که دسمن با استفادهداز جی پی اس گوشی های ما داره مکانیابی میکنه برای هدف گرفتن شما میایی میگی رهبر بیاد آزمون خطا کنه چیو آزمون خطا کنه ؟؟؟؟بچه اید مگه؟؟؟؟
@Na_razi_bano31 March 2026Replying toادامه...رسول الله به معنای احترام و مشخص بودن جایگاه فرد!این کاربر اگر بدونه یه کسی دکتر عمومی هست به خودش اجازه نمیده اون ادم رو به اسم خالی صدا کنه، حالا جایگاه رهبر کشور رو هی میگه مجتبی مجتبی؟این رفتار جز حقارت، حماقت، عقده و حقد و نفهمی چی میتونه باشه!
@Na_razi_bano31 March 2026Replying to😐🤣😐🤣😐ادم از خوندن حرفای ایشون این شکلی میشه!یعنی نمیدونم بخندم یا گریه کنم!اصلا ذره ای از عقل و درک تو نوشته هاشون نیست!هی هم رهبر کشور رو به اسم کوچیک صدا میزنه! توجیهشم اینه که یه بشر هست!اما خدا هم تو قران فرموده ، پیامبر یه بشر هست ولی امر کرده ایشون رو به اسم رسول الله صدا بزنن...
@Salahshur31 March 2026Replying toحرفاتون ایشون رو عصبی میکنه جایی که دسمن با استفادهداز جی پی اس گوشی های ما داره مکانیابی میکنه برای هدف گرفتن شما میایی میگی رهبر بیاد آزمون خطا کنه چیو آزمون خطا کنه ؟؟؟؟بچه اید مگه؟؟؟؟
This post was deleted by the post author.
@Na_razi_bano31 March 2026Replying toادم زبان نفهم، اینترنت باز بود... به قول شما...دیدن و دیدیم که نشد مثل ادم از استفاده کنید، و مجبور شدن در شرایط جنگ ببندنش!بخدا دو حالت داره ، یا واقعا نفهمید! یا نونتون تو نفهمیدنه!همه اجزای دولت هم دارن کارشون رو درست انجام میدم، رهبر هم دلیلی نداره یقه کسی رو بگیره، حالا هم دهنتو ببند