این که #تحریم برای #مردم #ایران بود ولی سیسمونی نوه بعضیها از ترکیه خریداری میشد هم #خیانت بود.این که فیلم کارچاقکنی برادر فلان مسؤل پخش میشد ولی قوه قضاییه برخورد نمیکرد هم خیانت بود.این که مردم ایران از مفاد و پیوست های پشت پرده #برجام مطلع نبودند هم خیانت بود. اینکه پول #نفت #ملت ایران دست یک مشت #تراستی خودی داده شد که بروند در #آمریکا و #اروپا ملک و ماشین لاکچری بخرند و به ریش مردم بخندند هم خیانت بود.این که انتخاباتی برگزار کنند و کاندیداهای اصلی و مردمی را حذف کنند بدون علت، هم خیانت بود. این که روزی ۳۰ میلیون لیتر بنزین قاچاق شود و قاچاقچی ها را بشناسند اما بترسند ورود کنند ولی از جیب ملت و با گران سازی سوخت باعث فشار و عصبانیت تودههای مردم شوند هم خیانت بود.این که آشغال ترین خودروهای داخلی را به قیمت بهترین خودروهای دنیا به مردم ایران بفروشند و حاکمیت تماشاچی باشد هم خیانت بود.
این که اسم دهها و صدها مفسد اقتصادی و ابربدهکار بانکی در جیب قوه قضاییه باشد ولی برخورد نکند هم خیانت بود.این که دادگاه های مفاسد اقتصادی علنی نباشد و ملت نفهمد پشتپرده چه کسانی بودهاند و از قانون گریختهاند هم خیانت بود.
این که فلان مسؤل چند هزار متر باغ لاکچری به نام خودش بزند اما برخورد نشود هم خیانت بود.این که فرزند فلان نماینده به کشور خیانت کند و عضو گروهکهای ضدکشور شود اما از مجازات قانونی رهانیده شود هم خیانت بود.
این که با مردم بی صدا برخورد کنند اما تبعیض شامل حال پرسروصداهای وابسته به این و آن شود هم خیانت بود.
خیانت اصلی در سطوح بالای حاکمیت رخ داده است.خیانت کاران کسانی هستند که عکس مسؤلین و رهبران هدف قرارگرفته را میفرستند برای اسراییل و آمریکا؛ از مکانهای امنیتی و محرمانه؛ اما کسی سراغ پیدا کردن شان نمیرود.
ولی هزینه میکنند تا شماره و آدرس چندتا آدم بدبخت بینوا را پیدا کنند برای به دار آویختن و اتهام خیانت زدن.حافظه تاریخی ایرانیان از هیچ نوع خیانتی نخواهد گذشت و فراموش نخواهد کرد.
19:06 - 26 March 2026