#مسافردنیاداخل ون در مسیر بازگشت بسمت #مهران ، دختر خانومی به همراهانش با لهجهی غلیظ تهرانی می گفت : میشه با ی #کولهپشتی هم در دنیا خوش بود...هرچقدر که به مرز ایران نزدیک می شدیم قراردادهای میلیونی برای یک شرکت می بست و ذوقش رو نمی توانست پنهان کند... مادرش گفت : دخترم بشرط اینکه دنیا بگذارد☺️.