درجریان هستید که سکه بهمرز 55میلیون رسیده و دلار داره همینطور میره بالا؟ چرا اینطور بازار رها شده؟ لبنیات اعلامی سی درصد ولی در عمل پنجاه درصد رفته بالا هیچکسی نمیخواد چیزی بگه؟ خدا شاهده اینها بغضه تو گلوی مردم ،چرا حداقل همراهی نمیکنید؟بازار آازد،قیمتهای جهانی شده ،،

